Regulamin rezerwacji
Regulamin świadczenia usług rezerwacji boisk
Regulamin świadczenia usług rezerwacji boisk za pośrednictwem strony www.footballarena.com.pl
- 1 Definicje
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
- Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki korzystania z Serwisu www.footballarena.com.pl (określanego w dalszej części Regulaminu jako „Serwis”). Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Usługodawca – Sport Event Center Sp z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy al. Ignacego Jana Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000876616, NIP 8982275090, który świadczy usługi rezerwacji boisk za pośrednictwem Serwisu. Dane kontaktowe: e mail: rezerwacje@footballarena.com.pl, www.footballarena.com.pl,
- Zamawiający – osoba prawna i jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, osoba fizyczna będąca przedsiębiorcą, o których mowa w art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje przy użyciu Serwisu Zamówienia związanego bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz Konsument.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca za pośrednictwem Serwisu Zamówienia niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu przepisu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny,
- Serwis – rozumie się przez to serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę, działający pod adresem: www.footballarena.com.pl.
- Zamówienie – rozumie się przez to ofertę skierowaną do Usługodawcy przez Zamawiającego za pośrednictwem Serwisu, zgodną z postanowieniami niniejszego Regulaminu, dotyczącą wynajęcia boiska piłkarskiego na zasadach i w formie wskazanej w niniejszym Regulaminie, przy użyciu interaktywnego formularza zamówienia znajdującego się w Serwisie.
- Cena – rozumie się przez to czynsz najmu netto umieszczony obok informacji o obiektach do wynajęcia, nie uwzględniającą podatku VAT.
- Cennik – rozumie się przez to listę Produktów wraz z ich oznaczeniami i cenami.
- Dane osobowe – oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
- Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
- Godziny robocze – godziny od 8:00 do 16:00 w Dniach Roboczych.
- Konto – konto założone dla Zamawiającego w Serwisie w wyniku procesu rejestracji, na którym gromadzone są dane dotyczące klienta podane przy zakładaniu Konta za jego zgodą oraz dane dotyczące Zamówień.
- Rezerwacja – ustalony przez Zamawiającego termin wynajęcia boiska/obiektu oznaczony konkretną datą, godziną rozpoczęcia i zakończenia – minimalna Rezerwacja wynosi jedną godzinę zegarową (1 h).
- Interwał – minimalna wartość cykliczna z jaką można rozpocząć rezerwację i zwiększyć ją lub przesunąć tj. 30 minut (0,5 h).
- Karta Multisport lub karta Medicover – karta rabatowa przypisana do Zamawiającego weryfikowana przez pracownika Usługodawcy na miejscu w wynajmowanym obiekcie/boisku (brak możliwości weryfikacji przez aplikację). Wartość rabatu zwracana jest po weryfikacji karty.
- Regulamin płatności – warunku opisujące zasady płatności za rezerwację.
2 Zasady ogólne
- Serwis działa pod adresem www.footballarena.com.pl i jest prowadzony przez Sprzedającego.
- Dane kontaktowe:
Sport Event Center Sp. z o.o.
al. Ignacego Jana Paderewskiego 35,
51-612 Wrocław
NIP 8982275090
e-mail: rezerwacje@footballarena.com.pl,
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Serwisie przez Zamawiającego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
- Wymagania techniczne:
- Korzystanie z Serwisu możliwe przy pomocy sprzętu komputerowego ze zaktualizowanym oprogramowaniem z dostępem do Internetu;
- Zamawiający powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail);
- Zamawiający powinien mieć:
- Włączoną obsługę plików cookies;
- Aplikacje / oprogramowanie umożliwiające przeglądanie stron internetowych.
- 3 Zakładanie Konta i Składanie Zamówień
- Złożenie Zamówienia jest możliwe:
- po dokonaniu rejestracji i założeniu konta oraz po zalogowaniu się do Konta;
- bez zakładania Konta – jako tzw. „gość”.
- Założenie i prowadzenie Konta jest darmowe. Zamawiający ma prawo usunąć konto w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek. Usunięcie konta następuje poprzez wysłanie stosownego żądania na podany powyżej adres mailowy Usługodawcy albo lub przez złożenie żądania usunięcia konta na piśmie.
- W celu dokonania rejestracji Zamawiający obowiązany jest poprawnie wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się w Serwisie, wskazać unikalny login i hasło, dzięki którym możliwe będzie logowanie się do Konta.
- W ramach rejestracji Konta Zamawiający dokonuje akceptacji niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności oraz może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na udostępniony w tym celu adres poczty elektronicznej i/lub może wyrazić zgodę na inicjowanie połączeń telefonicznych o charakterze marketingowym na udostępniony w tym celu nr telefonu i/lub może zaakceptować stosowanie faktur elektronicznych.
- Poprzez wypełnienie i akceptację formularza rejestracyjnego Zamawiający wyraża zgodę na zawarte w Regulaminie warunki dokonywania Zamówień.
- Złożenie Zamówienia możliwe jest 24 godziny na dobę w każdy dzień tygodnia.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- Otworzyć za pomocą przeglądarki internetowej System pod adresem footballarena.com.pl oraz kliknąć w napis „rezerwacje”;
- wybrać boisko/obiekt oraz termin rezerwacji (przy terminach rezerwacji oznaczono od razu Cenę), a następnie kliknąć przycisk „Dalej”;
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
- jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- kliknąć przycisk “Rezerwuj” – System przeniesie Zamawiającego do sekcji płatności (należy kliknąć przycisk „Zapłać”) – zasady dokonywania płatności uregulowane są w Regulaminie Płatności,
- z chwilą dokonania płatności Rezerwacja zostaje skutecznie złożona (moment zawarcia umowy najmu zgodnie z Zamówieniem).
- Zamawiający może wybrać w Systemie obiekt, w którym zlokalizowane jest boisko, ale konkretne boisko w obiekcie będzie przyporządkowywane automatycznie zgodnie z dostępnością w wybranym terminie.
- W przypadku niedostępności wybranego przez Zamawiającego terminu, System wyświetli komunikat o braku możliwości dokonania rezerwacji oraz zaproponuje Zamawiającemu inny dostępny w danym dniu termin, który Zamawiający może zaakceptować klikając przycisk „Proszę wybrać inny dzień”.
- Obsługa telefoniczna złożonych Zamówień i reklamacji odbywa się w Godzinach Roboczych w Dniach Roboczych.
- Sprzedający dopuszcza wyznaczenie innych Dni Roboczych, w których Zamówienia nie będą realizowane po uprzedniej informacji umieszczonej w Serwisie.
- Warunkiem koniecznym do złożenia Zamówienia jest poprawne wypełnienie pól formularza Zamówienia oraz potwierdzenie Zamówienia zgodnie z instrukcją obsługi zamieszczoną w Serwisie oraz akceptacja Regulaminu Sklepu w wersji obowiązującej podczas składania Zamówienia.
- Regulamin w wersji obowiązującej podczas składania Zamówienia stanowi integralną część umowy najmu.
- Z chwilą skutecznego dokonania Rezerwacji tj. dokonania płatności za wybrany i zaakceptowany termin, Rezerwacja staje się skuteczna (moment zawarcia umowy) i na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego zostaje wysłane potwierdzenie rezerwacji.
- 4 Umowa
- Usługodawca oświadcza, że przysługuje mu prawo do wynajmowania obiektów
i boisk objętych Serwisem oraz że prezentowane w Serwisie dane są zgodne
z przysługującymi mu uprawnieniami i rzeczywistością. Zawartość Serwisu nie może być interpretowana i nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jako że dane są dostępne jednocześnie wielu odbiorcom
i Usługodawca nie może (do momentu zawarcia umowy) gwarantować dostępności obiektu/boiska w terminie oznaczonym w pierwszym zapytaniu. - Z przyczyn oznaczonych powyżej złożenie Zamówienia przez Zamawiającego nie oznacza zawarcia ze Usługodawcą umowy – zostaje ona zawarta dopiero
z momentem potwierdzenia dostępności i ceny oraz dokonania płatności. - Usługodawca zobowiązuje się w ramach zawartej w wyżej wskazany sposób umowy do realizacji Zamówienia zgodnie z treścią Zamówienia wskazanego Zamawiającemu w mailu zawierającym potwierdzenie warunków Zamówienia.
- 5 Płatności
- Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty oznaczonej przez Sprzedawcę Ceny + VAT oraz skorzystania z Rezerwacji w terminie w niej oznaczonym i na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
- Ceny podane w Serwisie są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto, zawierającymi podatku VAT.
- Wysokość Cen w Cenniku jest wiążąca i nie może być przedmiotem negocjacji.
- Płatność może nastąpić za pośrednictwem współpracujących z Usługodawcą podmiotów świadczących usługi w tym zakresie wyraźnie wskazanych przy oznaczeniu sposobu płatności oraz zgodnie z Regulaminem płatności.
- Zamawiający otrzyma zgodnie ze swoim wyborem: fakturę VAT lub paragon, które wystawione będą zgodnie z informacjami podanymi w formularzu Zamówienia.
- Składając Zamówienie w Sklepie, Zamawiający upoważnia Sprzedającego do wystawienia faktury VAT bez podpisu Zamawiającego.
- 6 Reklamacja
- W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy zgłoszonym Zamówieniem, a jego faktyczną realizacją, w tym np. zarezerwowaniem
- innego terminu;
- innych godzin;
- innego interwału (długości korzystania z boiska);
- innego obiektu/boiska;
- brakiem rezerwacji
Zamawiający przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji.
- Zgłoszenie reklamacyjne winne zostać złożone Sprzedającemu za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres: rezerwacje@footballarena.com.pl lub
- w formie pisemnej, na adres siedziby z dopiskiem „footballarena.com.pl”.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać pełne dane Zamawiającego, adres Zamawiającego, numer Zamówienia oraz dołączyć dokładny opis wady tj. rozbieżności pomiędzy Rezerwacją a realizacją, swoje dane, a także kontakt telefoniczny bądź adres poczty elektronicznej.
- Reklamacje nie zawierające powyższych dokumentów nie będą realizowane do czasu ich dostarczenia pocztą elektroniczną na adres właściwy dla zgłaszania reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Sprzedającego. O rozstrzygnięciu reklamacji Zamawiający zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.
- 7 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dokonania Rezerwacji tj. od momentu dokonania zapłaty.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – korzystając z danych Sprzedającego podanych w niniejszym regulaminie.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy:
- w przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy;
- zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem;
- Konsument traci prawo odstąpienia od umowy, gdy skorzysta z Rezerwacji, a tym samym dojdzie do wykonania umowy przez Usługodawcę.
- 8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Konsument ma możliwość skorzystania z mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.
- 9 Odpowiedzialność sprzedającego
- Usługodawca nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za szkody wynikłe z:
- niedostosowania się Zamawiającego do wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym Usługodawca się posługuje;
- braku możliwości dostępu do Serwisu wynikającego z przyczyn od Sprzedającego niezależnych;
- niewłaściwego korzystania z Serwisu przez Zamawiającego;
- awarii, dostawców Internetu, awarii sprzętu lub oprogramowania Zamawiającego;
- siły wyższej;
- krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu Serwisu w przypadku planowanej, bieżącej obsługi serwera oraz oprogramowania Serwisu.
- Za wszelkie skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z Regulaminem dokonania Zamówienia przez Zamawiającego, błędnych danych wskazanych w formularzu rejestracyjnym, całkowitą odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- O każdorazowej zmianie adresu poczty elektronicznej Zamawiający, który się nim posługuje w komunikacji z Usługodawcą, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Usługodawcę. W przypadku likwidacji lub zmiany adresu poczty elektronicznej Zamawiający jest obowiązany zapewnić przekierowanie przychodzących na stary adres wiadomości na nowy adres tak, aby otrzymywać korespondencję wysyłaną również na stary adres. W braku dopełnienia tych obowiązków Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wynikłą z braku zapoznania się przez Zamawiającego z treścią wiadomości.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi, ani za utratę korzyści, jakie Zamawiający mógłby odnieść gdyby mu szkody nie wyrządzono. Całkowita odpowiedzialność Usługodawcy ze wszystkich tytułów nie może przekroczyć kwoty wartości Zamówienia w związku, z którym powstała szkoda.
- 11 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych jest:
Sport Event Center Sp. z o.o.
Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35,
51-612 Wrocław
KRS 0000960322
NIP 8982275090
- Kontakt z inspektorem ochrony danych email: iod@footballarena.com.pl.
- Celem przetwarzania danych osobowych oraz podstawą prawną przetwarzania jest:
- prowadzenie konta użytkownika serwisu footballarena.com.pl, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- wykonanie umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- kontakt w sprawie koordynacji umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- udzielenie odpowiedzi na zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- marketing prowadzony w formie elektronicznej bądź telefonicznej, zgodnie ze złożonym oświadczeniem, na podstawie w art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się z prawnie uzasadnionych interesów, realizowanych przez administratora danych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celu: rejestracji rozmów podczas połączenia z działem obsługi klienta; tworzenia zestawień analiz i statystyk (na potrzeby wewnętrzne administratora); marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług, realizowanego w formie tradycyjnej; archiwalnym (dowodowym) będącym realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
- Dane osobowe mogą być przekazywane: podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usług niezbędnych do wykonania zawieranej umowy tj.: usługi prawne, usługi księgowe, działania windykacyjne, usługi informatyczne; dostawcom systemów teleinformatycznych; operatorom pocztowym i kurierskim w zakresie realizacji przesyłek; bankom w zakresie realizacji płatności; organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
- Okres przechowywania danych osobowych wynosi odpowiednio dla celu:
- prowadzenia konta użytkownika serwisu – przez okres udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu;
- wykonania umowy – przez okres trwania umowy oraz 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje
i postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione; w przypadku roszczeń wynikających z zawartych umów, przez okres 6 lat (w przypadku osób fizycznych) lub 3 lat (w przypadku działalności gospodarczej), z tym zastrzeżeniem, że koniec okresu przypadający w środku roku kalendarzowego przedłuża się do dnia 31 grudnia tego roku; - realizacji reklamacji – 1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczenia reklamacji. Okres przechowywania oblicza się od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane zbiory dotyczą;
- wymiany korespondencji – w przypadku braku konkretnego, wyraźnego i prawnie uzasadnionego celu przetwarzania danych przez administratora, korespondencja zostanie usunięte po 3 latach;
- marketingu prowadzonego w formie elektronicznej bądź telefonicznej – przez okres udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu;
- rejestracji rozmów podczas połączenia z DOK – przez 2 lata.
- Każdemu Zamawiającemu przysługuje prawo dostępu do danych osobowych tego Zamawiającego, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, to osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Każdemu Zamawiającemu przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji ww. celów.
- Źródłem pochodzenia danych osobowych, gdy ma to zastosowanie, w przypadku wykonania umowy zawartej z Kontrahentem jest osoba reprezentująca Kontrahenta.
- Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym
o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. - Każdemu Zamawiającemu przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO, w tym profilowania na podstawie tych przepisów z przyczyn związanych z szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą.
- Każdemu Zamawiającemu przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
- 12 Postanowienia ogólne
- Regulamin jest stale dostępny na stronie Serwisu.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- Złożenie Zamówienia oznacza akceptację Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia Zamówienia.
- Usługodawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiana Regulaminu staje się skuteczna w stosunku do Zamówień złożonych po umieszczeniu na stronie Serwisu nowego brzmienia Regulaminu.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu zawarcia, wykonywania i rozwiązania zawartej na mocy Regulaminu umowy sprzedaży bądź innych, Usługodawca oraz Zamawiający – w braku porozumienia – skierują do rozstrzygnięcia Sądowi powszechnemu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zakazane jest dostarczanie przez Zamawiającego jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do: wycofania poszczególnych obiektów/boisk z Serwisu, zmiany Cen oraz ilości boisk/obiektów w Serwisie, wprowadzania nowych Obiektów do Serwisu, przeprowadzania zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Serwisu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2024
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
Sport Event Center Sp. z o.o.
al. Ignacego Jana Paderewskiego 35,
51-612 Wrocław
NIP 8982275090
tel.: +48 71 877 75 15 (koszt połączenia stawka operatora)
e-mail: rezerwacje@footballarena.com.pl
www.footballarena.com.pl
WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
(wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Miejscowość, data
Imię, nazwisko i adres konsumenta
Nazwa sprzedawcy i jego adres
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W dniu …….. została dokonana rezerwacja
Korzystając z przysługującego mi jako konsumentowi uprawnienia, odstępuję od umowy zawartej przez dokonanie ww. rezerwacji i proszę o zwrot kwoty wpłaconej tytułem rezerwacji na rachunek ………………………………………………